بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام درختی / صادرات بادام درختی شیرین رقم مامایی

صادرات بادام درختی شیرین رقم مامایی

بادام رقم مامایی جزو بادام های درختی شیرین ایرانی است که به کشور های مختلفی صادرات می گردد.
رقم بادام مامایی ایرانی یکی از محبوب ترین انواع بادام ایرانی برای صادرات محسوب می شود که در استان های چهارمحال، کهکیلویه و اصفهان کشت می گردد. بادام رقم مامایی جزو انواع نسبتا دیر گل این محصول می باشد و به همین دلیل در مناطق نسبتا سرد این استان ها بیشتر کشت می شود.به دلیل سود بالای حاصل از فروش صادراتی بادام رقم مامایی بسیاری از کشاورزان منطقه نسبت به تغییر درختان باغ خود از بادام درختی شاهرودی و سنگی به بادام رقم مامایی اقدام نموده اند.

صادرات بادام رقم مامایی به چه شکل است؟

همانطور که گفتیم بادام مامایی از محصولات صادراتی کشورمان به شمار می رود و بیشترین تولید آن در ایران به همین منظور صورت می گیرد.
برای صادرات بادام مامایی معمولا از مغزش استفاده می کنند.طعم مغز بادام مامایی شیرین و رنگ آن زرد است و معمولا میزان دو قلو در آن بسیار است. این بادام پس از شکست توسط دستگاه های ویژه ای سورت بندی شده تا مغز های درشت بادام رقم مامایی از کوچکتر ها که به آن ها مینی نیز می گویند جدا گردد. حال آ ها را وکیوم و کارتن نمود و برای ورود به بازار های بین المللی آماده می نمایند. وکیوم کردن مغز بادام مامایی با تخلیه ی هوای داخل پلاستیک موجب ماندگاری بیشتر آن تا زمان مصرف می شود.

قیمت گذاری بادام رقم مامایی چگونه است؟

مغز بادام رقم مامایی را پس از شکست و جداسازی پوست استخوانی دانه شمار کرده و با اعداد درشتی آن را مشخص می کنند برای مثال در بهترین حالت ممکن مغز بادام مامایی 80 تایی می باشد و سایز های ریز از 130 شروع می شود بنابر این امری طبیعی است که هر چه سایز مغز بادام درشت تر باشد قیمت آن بیشتر می باشد و برعکس.
به طور کلی نرخ خرید بادام مامایی بالا بوده و مصرف آن کمتر در داخل ایران کمتر رایج است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات بادام مامایی

افزایش خارق العاده صادرات انواع مغز بادام مامایی

در اظهارات صادر کنندگان این محصول مشخص شده که بادام مامایی ایران قیمت جهانی را …