بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام هندی / فروش بادام هندی تازه وارداتی

فروش بادام هندی تازه وارداتی

فروش بادام هندی تازه در تهران با قیمت نسبتا ارزان نسبت به برخی شهرستان ها صورت می گیرد همین امر سبب شده تا بسیاری از خریداران عمده بادام هندی مرغوب به دنبال مراکز پخش و فروش اینترنتی انواع بادام هندی در این شهر باشند.

فروش انواع بادام هندی تازه طعم دار

بادام هندی که دانه ای آجیلی با محبوبیت بسیار زیاد نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از نقاط جهان است از سوی کشور هایی مانند هند، برزیل، ویتنام و… به سایر کشور ها صادرات می گردد.

فروش بادام هندی در بازار ایران به دو شکل می باشد یکی بادام هندی خام و دیگری بادام هندی طعم دار که طعم هایی چون زعفرانی،فلفلی ،شور و …را شامل می شود.

تهران به عنوان پایتخت ایران یکی از بزرگترین مراکز پخش عمده انواع آجیل و مغز دانه ها به شمار می آید که همواره میتوان تولید کنندگان و نیز فروشنده های دست اول را در ان یافت این امر سبب دسترسی به قیمت های مناسب می گردد.

فروش بادام هندی تازه به صورت بسته بندی شده و فله ای صورت می گیرد. که معمولا فروش بادام هندی بسته بندی شده در اندازه های کوچک و گرمی می باشد که به صورت مستقیم نیز در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها عرضه می گردد و عمدتا بادام هندی بوداده و طعم دار برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد.

بادام هندی

تولید بادام هندی ایرانی

بادام درختی دو پوست در کشور هایی با آب و هوای گرم می روید و ثمر دهی خوبی نیز دارد اما همانطور که می دانید ایران کشوری چهار فصل بوده و برخی از مناطق جنوبی آن آب و هوایی گرم و مرطوب دارند که برای پرورش درخت بادام هندی شرایط مطلوبی است. شهرستان چابهار یکی از این مناطق به شمار می آید.

تولید بادام هندی مرغوب در ایران آغاز شده اما هنوز ظرفیت تولید به حد بیش از ظرفیت مصرف داخلی نرسیده و امکان صادرات آن وجود ندارد.

بادام هندی

نحوه خرید و فروش بادام هندی تازه

برای خرید و فروش بادام هندی تازه به صورت خام یا بوداده می توان از طریق مرکز های فروش اینترنتی اقدام نمود و پس از ثبت سفارش انواع بادام هندی عمده یا جزئی آن را در محل مورد نظر دریافت نمود. از خوبی های فروشگاه های اینترنتی فعال در حوزه بادام این است که می توان به صورت روزانه از قیمت انواع بادام و مغز بادام آگاهی پیدا کرد زیرا از آنجایی که بادام هندی مانند مغز بادام خارجی زرین وارداتی است به شدت نرخ آن دستخوش تغییرات نرخ ارز قرار می گیرد.

منبع: بازار بادام هندی ایران

  • تبلیغات:
  1. سنت آشپزی نقش مهمی حبوبات در حاکمیت غذای سیاه
  2. نحوه تهیه مواد اولیه پلاستیک و نحوه بسته بندی
  3. لوبیا در حبوبات از ارزش غذایی بالایی برخوردار است
  4. محتوای مغذی غنی خرما برای سلامتی
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بادام هندی بوداده

بادام هندی بوداده شور و قیمت روز فروش

بادام هندی بوداده با انواع طعم های شور، زعفرانی، فلفلی و … از جمله مغز …